fredag den 21. december 2012

New Zealand VIII - Succes!

Nu lykkedes det endelig at komme ud af den flyver med en mand på ryggen og faldskærm bag ham. Det foregik i et område, der ligger en halv times kørsel nord for Queenstown. Området hedder "Paradise", og det navn er egentlig et ret passende navn. Især når vejret er som det er i dag. Solen bagte ned på den lille dal og badede den i det mystiske, magiske lys, der er så karakteristisk for New Zealand.
Jeg har ikke så meget at skrive om det, det er svært at forklare følelsen af at hoppe ud fra et fly, svært at beskrive det samlede indtryk, det giver at falde gennem luften med 200 kilometer i timen mens en af verdens flotteste udsigter nærmer sig med nogenlunde samme hastighed. Det var fantastisk, fuldkommen flippet og bestemt ikke sidste gang jeg gør det.
I får et billede fra firmaets hjemmeside, for vi fik ikke taget nogen selv. Det var lige nøjagtig sådan her dalen så ud.



Og nu vil jeg sætte mig ud i solen og fordøje indtrykket fra udspringet. Og den halve pose chips jeg lige har spist til morgenmad. Vi var i byen igår...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar